Welkomswoordje

Gedachte achter dit forum.
Plaats reactie
Laurent
Site Admin
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 aug 2015, 13:51

Welkomswoordje

Bericht door Laurent » 27 aug 2015, 15:06

Hallo nieuwe buren!

Leuk dat jullie hier komen kijken, en hopelijk kan dit forum goed werken voor ons allemaal.

Dit forum heb ik 'even' opgezet vanwege een aantal redenen:

1. Mijn vriendin en ikzelf hebben al de nodige vragen voorbij heb zien komen van andere buren, of via leveranciers. Dit forum zou dus wellicht kunnen helpen om vragen in het openbaar te stellen naar mekaar, we zitten immers allemaal in het zelfde schuitje. Iedereen heeft ongetwijfeld ook zijn/haar mening, dus zouden we mekaar op deze manier kunnen helpen om te voorkomen dat we dingen over het hoofd gaan zien, en dat we later geen spijt krijgen van opties en/of materialen.

2. We hebben al enkele gesprekken gehad met verschillende leveranciers, en ik kreeg bij de meesten te horen dat wanneer we gezamenlijk dingen zouden inkopen dat we dan meer korting konden krijgen.
Ik heb al wat balletjes opgegooid, en zodra ik wat meer inzichtelijk heb zal ik dit in de desbetreffende topics vermelden.
Uiteraard werkt dit forum niet zonder jullie, dus mochten jullie bv een kennis/familielid hebben die erg handig en goedkoop is, dan lezen we dit denk ik allemaal erg graag!
Indien we gezamenlijk dingen zouden inkopen, zou dit dus financieel erg aantrekkelijk kunnen worden voor ons allemaal (incl de leveranciers)!

3. Tevens is dit forum (denk ik) al een leuke manier om mekaar wat te leren kennen, en om contact te krijgen. Kan handig zijn voor de simpelste dingen, maar ook voor het bespreken van bv een schutting. Of voor het plannen van een buurtbbq :D

4. Ook heb ik even een kopje gemaakt mbt de Vereniging van Eigenaren. Zelf ben ik hier niet zo in thuis, maar wie zich geroepen voelt zou zich hier alvast kunnen aanmelden en zouden we dingen gezamenlijk kunnen bespreken alvast? Het is maar een idee... :wink:

Mochten er vragen zijn over het forum, of mocht je dingen missen (of overbodig vinden), laat het me gerust weten! Ik heb slechts een opzet gemaakt, maar dit forum werkt dus alleen als we het samen doen :wink:

Groet,
Laurent
Bouwnummer 4

Plaats reactie